3 april 2017

Interesse in Europese politiek? Word WEurope reporter!

Het wordt dit jaar spannend in Europa. Niet alleen in Nederland gaan we naar de stembus. Ook in Frankrijk, Duitsland en Noorwegen zijn belangrijke verkiezingen. De Britten hebben het druk met de Brexit, die ze dit jaar in gang zetten. En wat moeten we als Europese Unie eigenlijk met president Trump? WEurope biedt een platform om deze ontwikkelingen te volgen door middel van bijeenkomsten, filmpjes en artikelen. Schrijf of film jij graag, wil je hier meer over leren en heb je een interesse voor buitenlandse en Europese politiek? Dan hebben we jou nodig. Word onderdeel van de WEurope-community en help ons bij het maken van opiniestukken, interviews, vlogs, videoboodschappen en verslagen.

Profiel WEurope-reporter:

• Tussen de 18 en 35 jaar oud
  • Interesse voor de Franse/ Duitse/ Noorse/ Europese politiek
  • Je bent flexibel en mist nooit een deadline
  • Ervaring met schrijven of vloggen
  • Je bent origineel en creatief
  • Je hebt affiniteit met de PvdA

Interesse? Stuur dan een korte motivatie naar Roos Lankhorst, [email protected]. Dan plannen wij een gesprek met je in! Heb jij een goed plan, dan sturen we je misschien wel naar een van de verkiezingslanden.

Waar ben je naar op zoek?