Word WEurope-reporter!

27 februari 2017

Het wordt dit jaar spannend in Europa. Niet alleen in Nederland gaan we naar de stembus. Ook in Frankrijk, Duitsland en Noorwegen zijn belangrijke verkiezingen. De Britten hebben het druk met de Brexit, die ze dit jaar in gang zetten. En wat moeten we als Europese Unie eigenlijk met president Trump?  WEurope biedt een platform om deze ontwikkelingen te volgen door middel van bijeenkomsten, filmpjes en artikelen. Schrijf of film jij graag, wil je hier meer over leren en heb je een interesse voor buitenlandse en Europese politiek?  Dan hebben we jou nodig. Word onderdeel van de WEurope-community en help ons bij het maken van opiniestukken, interviews, vlogs, videoboodschappen en verslagen. En wie weet sturen we jou als ooggetuige naar Parijs, Berlijn of Brussel!

Profiel WEurope-reporter:

• Tussen de 18 en 35 jaar oud
  • Interesse voor de Franse/ Duitse/ Noorse/ Europese politiek
  • Spreekt goed Engels en Frans, Duits of Noors
  • Je bent flexibel en mist nooit een deadline
  • Ervaring met schrijven of vloggen
  • Je bent origineel en creatief
  • Je hebt affiniteit met de PvdA
  • Bereid om uitgezonden te worden naar een verkiezingsland

Interesse? Stuur uiterlijk donderdag 16 maart een korte motivatie naar Roos Lankhorst, rlankhorst@pvda.nl. In de week van 20 maart zullen we de sollicitatiegesprekken inplannen.

One Response to “Word WEurope-reporter!”

1. wouter van oorschot schreef:

Ik ben lid geworden de ochtend na de verkiezingsnederlaag om te zien of ik een handje kan helpen om de sociaaldemocratie overeind te houden. Rondstruinend op de pvda-website is mijn voornaamste indruk tot nu toe dat de PvdA niet geholpen wíl worden: zó vastgeklonken is vrijwel alles wat ik lees aan oude reflexen. Zo vind ik het ABSURD dat jullie een leeftijdgrens instellen tussen 18 en 35, als jullie mensen zoeken die thuis zijn in de internationale politiek, hun talen spreken en niet eens gehólpen hoeven te worden om een goedlopend artikel te schrijven.